Byť matkou je úžasné

Som matka. Mám dve krásne deti. Dvoch skvelých synov. Obaja so mnou tancovali už v brušku a tancujú aj teraz. Je ťažké znovu sa postaviť na pódium. Telo po pôrode nespolupracovalo až tak ako by som chcela. Unavené ruky, "drevená panva". Na tréning tiež nie je veľa času pri dvoch deťoch. Ťažko sa znovu dostať do formy (ani teraz ešte nie som ;-) ). No bez tanca neviem byť a tak som už 8týždňov po druhom pôrode stála opäť na pódiu. Na skvelej šou Ya Elbi v Turčianskych Tepliciach. Deti tam boli so mnou. Starší v hľadisku s manželom, mladší so mnou v zákulisí, s pomocou mojej mamy. Mladší prespal skoro celú šou, ani hlasná hudba mu nevadila. Starší, pri mojom príchode na pódium, zakričal: "To je moja mamina!" a verte, že to bol nádherný pocit.

V januári som organizovala benefičnú akciu Krása orientu v Prievidzi. Kto nebol pozrieť môže ľutovať. Tam moji chlapci nemohli chýbať tiež. Opäť s pomocou manžela a rodičov sme to nejak spolu (skoro) zvládli. Viem, že na ďalšiu akciu so mnou už asi nepôjdu :-D Starší sa rozhodol, že chce ísť za mnou počas vystúpenia (cca 2:30), pobavte sa: www.youtube.com/watch?v=EqvOEOqvST8&t=124s

Mladší syn mi bol pomôcť odniesť vyzbierané peniaze pani Soni Findorovej (Úsmevy pre deti - pomoc onkologicky chorým deťom).

Byť matkou je úžasné. Milujem mojich chlapcov. Milujem tanec. Moje deti ma budú sprevádzať všade. Aj keď nie vždy aj fyzicky, v srdiečku si ich nosím všade so sebou. Najbližšie budú so mnou cestovať do Trenčianskej Teplej (25.03.2017). Idem sa opäť niečomu priučiť od Badriyah, skvelej českej tanečnice. Teším sa, chlapci si spravia výlet a ja si zatancujem :-)